درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی سه نفر در جریان چاقوکشی شهر لیون فرانسه زخمی شدند جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه آمار شهدای حزب‌الله در راه قدس به ۳۱۶ نفر رسید (۶ خرداد ۱۴۰۳) حملات پیاپی حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهید و ۳ زخمی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ماکرون درباره مرگ اروپا هشدار داد حجت الاسلام اژه‌ای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ واکنش مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص احتمال کاندیداتوری اژه‌ای جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) بشار اسد به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ویدئو | نماهنگ خداوند "ابراهیم" را دوست داشت وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کرد اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر نام منطقه حفاظت‌شده دیزمار به شهید جمهور
سرخط خبرها

جت نیروی دریایی آمریکا سقوط کرد | سه خدمه لیرجت جان باختند

  • کد خبر: ۱۶۴۰۶۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
جت نیروی دریایی آمریکا سقوط کرد | سه خدمه لیرجت جان باختند
نیروی دریایی آمریکا روز یکشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای خود در جزیره‌ای در اقیانوس آرام و مرگ سه خدمه آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نوشته وبگاه «استرایپس» در جریان این سانحه که چهارشنبه گذشته رخ داد یک فروند هواپیمای نیروی دریایی آمریکا با سه سرنشین حین تمرین در جزیره «سن کلمنته» در اقیانوس آرام کشته شدند.

بر اساس این بیانیه منتشر شده در باره این سانحه نوع این هواپیما «لیر جت» بود و پرواز آن به عنوان بخشی از پروازهای با دقت برنامه ریزی شده مربوط به آمادگی ناوگان نیروی دریایی، در یک منطقه نظامی بود.
 
چندی قبل نیز یک فروند هواپیمای آموزشی «توربوپراپ تی-۶بی تکسان» نیروی دریایی آمریکا در «آلاباما» در منطقه‌ای خالی از سکنه سقوط کرد.
 
«لوی رید» سخنگوی گارد ساحلی ایالات متحده گفت که هواپیمای لیرجت حامل این سه خدمه ساعت ۷:۵۵ صبح چهارشنبه به وقت محلی به داخل اقیانوس آرام سقوط کرد. مقامات نیروی دریایی آمریکا گفتند که ارتباط این هواپیما با اپراتورهای تردد هوایی حدود یک مایلی جزیره قطع شد.
 
گارد ساحلی آمریکا اعلام کرده که نیروهای دریایی، نیروی هوایی و پرسنل حفاظت مرزی ایالات متحده در مجموع ۳۳۴ مایل مربع نزدیک محل سقوط هواپیما را جستجو کردند، اما هیچ کدام از خدمه را در میان لاشه هواپیما پیدا نکردند. اداره هوانوردی فدرال و وپنتاگون  اعلام کرده‌اند که در حال بررسی علت سقوط هستند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->